? ??????????????Low Ridin'? ????? ?? ???Rating: 4.3 (8 Ratings)??195 Grabs Today. 2263 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????????BMW (New)? ????? ?? ???Rating: 5.0 (6 Ratings)??192 Grabs Today. 1765 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selamat Datang ke Laman hak Anda

Ketahui hak anda...
Powered By Blogger


Rabu, 5 Mei 2010

hak untuk mendapat keselamatan


Sebelum topik ini dikupas, adakah anda telah mendapat hak keselamatan anda??? Jika belum mari kita mendapatkannya. Setiap individu perlu menjaga keselamatan, tak kira kita dari keturunan apa, bangsa apa, namun warganegara mana sekali pun.

Apa itu keselamatan? ini merupakan perkara yang utama kepada kita. Ini kerana organisasi polis wujud adalah untuk menjaga keamanan awam, sudah tentu ini berkaitan dengan hak kita.

Contohnya, kita memerlukan ini dalam kehidupan seharian kita dalam menempuh segala cabaran. Walaupun kita berada di rumah sekali pun, ini belum tentu selamat. Apabila wujud perkataan orang jahat, maka di sinilah kita berhak mendapatkan hak kita. Supaya kehidupan kita aman walaupun di luar sana terdapat orang yang suka menyusahkan kehidupan orang lain, bak kata lain tak boleh tengok orang senang.

MARILAH KITA MENDAPATKAN HAK KESELAMATAN KITA.....

0 ulasan: